tisdag 20 juli 2010

Pa aventyr i Norfolk!

Till att borja med, jag sitter pa jobbet det ar darfor jag inte har nagra svenska bokstaver.

Vill beratta om min helt fantastiskt superba helg jag har haft! Jag och Darren akte hem till hans mamma och styvpappa ute i Norfolk, langt ut pa landet. Hon bodde i en liten by och vad man an ville ha sa fick man aka runt till olika byar runt omkring for att hitta det. Det var sa skont att va ut pa landet, aka bil, ta det lungt, ga i skogen. Myggbetten var ett minus i och for sig.
Jag har sett en liten vild kaninunge, en fasan, tre hastar, en hund, massor med far och kossor och ett gang med gass!
Vi har varit ute och atit och druckit och suttit hemma och tittat igenom fotoalbum, precis som man ska :)
Nar vi kom hem pa sondagen sa hann vi knappt av taget innan Simon, Katy, Grant och Flynn hamtade upp oss for att aka ut pa landet igen, till Devils Dyke. Sa himla vackert dar. Vi akte ut till en pub dar vi at kvallsmat. Mmm.

Igar hade jag ocksa kul nar jag, Sofia och Eamon var ute pa en lekplats och lekte som om vi var 12 igen! Men gud va trott man blev av det. Sen gick vem hem och tittade pa The Omen och Kick-Ass. Den sistnamnda var ju skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar