måndag 5 juli 2010

Nu har jag jobbat

... en hel vecka på mitt nya jobb och så långt kan jag väl säga att det är räääätt så tråkigt. Knappar bara en massa siffor hela dagarna. Men jag tror det blir bättre bara jag får lära mig lite mer. Får se när nån har tid med mig. De anställde mig för att de hade för mycket att göra, men de har för mycket att göra för att träna upp mig :)

Simon flyttade hem i helgen..Det var himla sorgligt. Vi kommer sakna honom här på Lewes Road. Han köpte en jättefin tavla och dörrmatta till oss i avskedspresent. Vad jag och Sofia köpte till honom vill jag inte ens skriva :S
Nu har vi i alla fall gjort fint både på uteplatsen och vardagsrummet. Fixa fixa fixa!

Nu är det läggdags, så jag kan gå upp tidigt imorron och knappa in mer siffror. Suck. Men på kvällen ska i alla fall jag och Darren till en grekis restaurang och äta! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar